SCROLL

Global Water

Global Water to firma dzia艂aj膮ca na polskim rynku od 1991 roku, od tego czasu stale si臋 rozwija. Przedsi臋biorstwo nie zajmuje si臋 wy艂膮cznie sprzeda偶膮, ale tak偶e serwisem oraz monta偶em system贸w uzdatniania wody z przeznaczeniem r贸wnie偶 do zastosowa艅 domowych. Wsp贸艂pracujemy z klientem w zakresie pozycjonowania od sierpnia 2020 roku.

Zakres wsp贸艂pracy

Z uwagi na stan witryny na pocz膮tku postanowili艣my po艂o偶y膰 du偶y nacisk na proces link buildingu. Od razu rozpocz臋li艣my kompleksowe pozyskiwanie odno艣nik贸w za po艣rednictwem artyku艂贸w sponsorowanych, marketingu szeptanego na wysokiej jako艣ci forach oraz poprzez budow臋 stron wspieraj膮cych na rzecz klienta.

Od samego pocz膮tku zauwa偶yli艣my pozytywny wp艂yw pozyskiwanych odno艣nik贸w 鈥 artyku艂y sponsorowane nie tylko generowa艂y ruch na stronie klienta, ale r贸wnie偶 przyczynia艂y si臋 do konwersji, dlatego strategia w tym zakresie pozosta艂a niezmienna. Podobnie w przypadku stron wpieraj膮cych 鈥 razem z artyku艂ami sponsorowanymi znalaz艂y si臋 w czo艂贸wce stron odsy艂aj膮cych pod k膮tem ruchu na stronie klienta.

Nasze dzia艂ania staramy si臋 zawsze realizowa膰 kompleksowo, dlatego jednocze艣nie postanowili艣my zoptymalizowa膰 stron臋, aby pozby膰 si臋 wszystkich b艂臋d贸w, kt贸re mog艂y przyczynia膰 si臋 do stagnacji w wynikach wyszukiwania. Jako kluczowe dzia艂ania mo偶na wymieni膰 przede wszystkim popraw臋 linkowania wewn臋trznego celem zwi臋kszenia przep艂ywu Page Rank, zmian臋 znacznik贸w title na inne 鈥 uwzgl臋dniaj膮ce frazy wpisywane przez u偶ytkownik贸w 鈥 oraz mocn膮 rozbudow臋 tre艣ci zar贸wno na podstronach komercyjnych, jak i blogowych.

Efekty wsp贸艂pracy

W przypadku tego klienta nie zaczynali艣my z czystk膮 kart膮 鈥 przyszed艂 do nas z ju偶 do艣膰 du偶ym zakresem s艂贸w kluczowych w TOP 50, co by艂o dobrym startem i pod艂o偶em pod dalsz膮 prac臋. Widoczno艣膰 sklep.osmoza.pl w momencie rozpocz臋cia wsp贸艂pracy prezentowa艂a si臋 nast臋puj膮co:

  • s艂贸w kluczowych w TOP 50: 2208,
  • s艂贸w kluczowych w TOP 10: 750,
  • s艂贸w kluczowych w TOP 3: 255.

Dzi臋ki wsp贸lnemu zaanga偶owaniu w projekt uda艂o nam si臋 kilkukrotnie zwi臋kszy膰 liczb臋 s艂贸w kluczowych w TOP 3 oraz niespe艂na dwukrotnie w TOP 10. Mimo 偶e pierwsze wzrosty nie by艂y widoczne od razu, nieustanna praca nad witryn膮 w ko艅cu przynios艂a zamierzone efekty.

Pierwszy du偶y wzrost widoczno艣ci zauwa偶alny by艂 w sierpniu 2021 roku i dotyczy艂 on wszystkich zakres贸w widoczno艣ci.

Od tego momentu widoczno艣膰 w TOP 3 wynik贸w wyszukiwania, czyli najbardziej po偶膮danym dla stron zakresie, stale ro艣nie, co czyni klienta jednym z lider贸w w艣r贸d dystrybutor贸w filtr贸w do wody.

Widoczno艣膰 klienta na dzie艅 7.02.2022 prezentuje si臋 nast臋puj膮co:

  • s艂贸w kluczowych w TOP 50: 4652 (wzrost o 110,69%),
  • s艂贸w kluczowych w TOP 10: 1470 (wzrost o 96%),
  • s艂贸w kluczowych w TOP 3: 708 (wzrost o 117,65%).

Dzi臋ki zwi臋kszeniu widoczno艣ci uda艂o nam si臋 bardzo poprawi膰 ruch organiczny na stronie klienta. Poni偶ej znajduje si臋 wykres ruchu z bezp艂atnych wynik贸w wyszukiwania od sierpnia 2020 roku do 7.02.2022 roku.

Pierwszy wi臋kszy wzrost widoczny by艂 ju偶 w grudniu 2020 roku, czyli cztery miesi膮ce od rozpocz臋cia wsp贸艂pracy.

Ruch na stronie stale ro艣nie, co wida膰 na wykresie por贸wnawczym rok do roku, w grudniu 2021 i 2020:

Dane przedstawione na tym wykresie wskazuj膮, 偶e w analizowanych okresach uda艂o nam si臋 zwi臋kszy膰 ruch na stronie klienta o 95,26%, tym samym podnosz膮c jego przych贸d brutto o niespe艂na 70%.

Analizuj膮c dane z ostatniego kwarta艂u w por贸wnaniu do roku poprzedniego, mo偶na stwierdzi膰, 偶e jedn膮 z podstron, kt贸re znacznie poprawi艂y swoje wyniki, jest kategoria filtr贸w do wody, czyli kluczowych produkt贸w w ofercie klienta:

Realizowana strategia ca艂y czas przek艂ada si臋 na popraw臋 wynik贸w na stronie. Poni偶ej znajduj膮 si臋 wykres oraz dane dotycz膮ce ruchu z ostatniego kwarta艂u (listopad 鈥 stycze艅) w por贸wnaniu do poprzedniego okresu:

Wysoki bud偶et przeznaczany na pozycjonowanie pozwoli艂 nam r贸wnie偶 na rozbudowywanie stron blogowych klienta, kt贸re znajduj膮 si臋 na osobnych domenach. Analizuj膮c dane za ostatni kwarta艂 (listopad 鈥 stycze艅), mo偶emy zauwa偶y膰, 偶e strategia ta przyczyni艂a si臋 do zwi臋kszenia ruchu oraz przychod贸w ze wspomnianych domen 鈥 tym samym znalaz艂y si臋 one w czo艂贸wce stron odsy艂aj膮cych pod k膮tem generowanych przychod贸w:

Komentarz opiekuna 鈥 Klaudia Robak

Z klientem wsp贸艂pracujemy od sierpnia 2020 roku. Podczas wsp贸艂pracy uda艂o si臋 nie tylko zwi臋kszy膰 ruch z bezp艂atnych wynik贸w organicznych, ale tak偶e, co istotne, zwi臋kszy膰 przych贸d.  

Podejmowane dzia艂ania skutecznie i efektywnie wp艂ywaj膮 na sta艂y wzrost pozycji w TOP 10 oraz TOP3.

Rozpocz臋li艣my wsp贸艂prac臋 tak偶e na dw贸ch pobocznych domenach klienta, kt贸re wygenerowa艂y przychody wynosz膮ce 艂膮cznie 137 tysi臋cy z艂otych od stycznia 2021.