SCROLL

Zachęcamy do zapoznania się ze słownikiem pojęć na pierwszej stronie raportu, który objaśnia najważniejsze skróty oraz terminy, które mogą być niezrozumiałe.

Druga strona raportu przedstawia najważniejsze wyniki, które osiągnęła kampania w danym miesiącu.

Koszt kampanii – łączny budżet reklamowy w danym miesiącu

Średni koszt za kliknięcie – średni koszt jednego kliknięcia użytkownika w reklamę

Wyświetlenia – ilość wyświetleń reklam w wynikach wyszukiwania, czyli ile razy użytkownicy mogli ją zobaczyć

Kliknięcia – ilość kliknięć w reklamę

CTR (Click-Through Rate) – wskaźnik klikalności, czyli procentowa wartość kliknięć w stosunku do wyświetleń reklamy

Wyświetlenia reklamy na górze strony – współczynnik wyświetleń reklamy na górze strony w wynikach wyszukiwania

Konwersje – przedstawiają nazwę, rodzaj konwersji oraz ich ilość w wybranym miesiącu. Konwersją jest najczęściej przejście na zakładkę kontakt, kliknięcie w numer telefonu czy adres e-mail lub wysłanie formularza kontaktowego.

Urządzenia – wykres kołowy przedstawia, z jakich urządzeń korzystają użytkownicy odwiedzający Państwa stronę internetową.

Na trzeciej stronie możemy zobaczyć ruch użytkowników pod kątem pory dnia. Na wykresie widać, w jakich godzinach użytkownicy najczęściej klikają w nasze reklamy.

Ranking najskuteczniejszych słów kluczowych dotyczy kampanii tekstowych. Znajdują się w nim słowa kluczowe, w które najczęściej klikali użytkownicy. Obok kliknięć znajduje się też liczba konwersji, która pochodzi z danego słowa kluczowego.

Ranking najczęściej odwiedzanych podstron to podstrony, po których najczęściej poruszają się użytkownicy wchodząc na Państwa stronę po kliknięciu w reklamę. Można więc zauważyć, które podstrony są dla nich najbardziej interesujące.