Zachęcamy do zapoznania się ze słownikiem pojęć na pierwszej stronie raportu, który objaśnia najważniejsze skróty oraz terminy, które mogą być niezrozumiałe.
Druga strona raportu przedstawia najważniejsze wyniki, które osiągnęła kampania w danym miesiącu.
Koszt kampanii – łączny budżet reklamowy w danym miesiącu
Średni koszt za kliknięcie – średni koszt jednego kliknięcia użytkownika w reklamę
Wyświetlenia – ilość wyświetleń reklam w wynikach wyszukiwania, czyli ile razy użytkownicy mogli ją zobaczyć
Kliknięcia – ilość kliknięć w reklamę
CTR (Click-Through Rate) – wskaźnik klikalności, czyli procentowa wartość kliknięć w stosunku do wyświetleń reklamy
Wyświetlenia reklamy na górze strony – współczynnik wyświetleń reklamy na górze strony w wynikach wyszukiwania
Konwersje – przedstawiają nazwę, rodzaj konwersji oraz ich ilość w wybranym miesiącu. Konwersją jest najczęściej przejście na zakładkę kontakt, kliknięcie w numer telefonu czy adres e-mail lub wysłanie formularza kontaktowego.
Urządzenia – wykres kołowy przedstawia, z jakich urządzeń korzystają użytkownicy odwiedzający Państwa stronę internetową.
Na trzeciej stronie możemy zobaczyć ruch użytkowników pod kątem pory dnia. Na wykresie widać, w jakich godzinach użytkownicy najczęściej klikają w nasze reklamy.
Ranking najskuteczniejszych słów kluczowych dotyczy kampanii tekstowych. Znajdują się w nim słowa kluczowe, w które najczęściej klikali użytkownicy. Obok kliknięć znajduje się też liczba konwersji, która pochodzi z danego słowa kluczowego.
Ranking najczęściej odwiedzanych podstron to podstrony, po których najczęściej poruszają się użytkownicy wchodząc na Państwa stronę po kliknięciu w reklamę. Można więc zauważyć, które podstrony są dla nich najbardziej interesujące.