SCROLL

REGULAMIN ELEKTRONICZNEGO PODPISYWANIA DOKUMENTÓW

Administrator – Lead24 sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Inflanckiej 27, 61-132 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000655056, posiadająca NIP 781-193-92-75 

Serwis – serwis internetowy, w ramach którego świadczona jest usługa drogą elektroniczną przez Administratora, udostępnianego pod adresem epodpis-adshock.pl zgodnie z Regulaminem.

Regulamin – niniejszy Regulamin Elektronicznego Podpisywania Dokumentów w ramach serwisu pod adresem epodpis-adshock.pl

Użytkownik – osoba fizyczna, która działa w imieniu lub na rzecz osoby fizycznej, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, bądź we własnym imieniu i dokonuje czynności faktycznych lub prawnych, w szczególności składa podpis elektroniczny.

Dokument – plik elektroniczny, który z chwilą złożenia podpisu elektronicznego, wyraża oświadczenie woli podpisującego o treści w nim zawartej wobec stron, w nim wskazanym lub stron które brały udział w jego podpisywaniu w ramach Serwisu.

Karta podpisów – potwierdzenie dokumentujące stan wykonania usługi i połączone z Dokumentem. 

eIDAS – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE.

Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług podpisywania dokumentów drogą elektroniczną przez Administratora w ramach serwisu pod adresem epodpis-adshock.pl

I. Warunki korzystania z Serwisu epodpis-adshock.pl

  1. Korzystanie z Serwisu wymaga dysponowania przez Użytkownika systemem teleinformatycznym spełniającym co najmniej następujące wymagania techniczne:
    1. dostęp do Internetu, poprzez aktywne połączenie pozwalające na obustronną komunikację przez protokół HTTPS;
    2. możliwość korzystania ze standardowej przeglądarki internetowej, której ustawienia, w przypadku zamiaru korzystania ze strony szyfrowanej powinny umożliwiać obsługę połączenia szyfrowanego,
    3. możliwość korzystania z oprogramowania umożliwiającego odczytywanie plików w formacie PDF
    4. posiadanie adresu i dostępu do skonfigurowanej poczty elektronicznej.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymania się od jakichkolwiek działań o charakterze bezprawnym, a w szczególności:
    1. korzystania z Serwisu bezpośrednio lub pośrednio w celu sprzecznym z prawem bądź w celu naruszenia przepisów prawa,
    2. korzystania z Serwisu w sposób sprzeczny z Regulaminem, dobrymi obyczajami lub powszechnie przyjętymi zasadami korzystania z sieci Internet,
    3. korzystania z Serwisu w sposób naruszający prawa Administratora, innych Użytkowników lub osób trzecich, w szczególności poprzez podawanie nieprawdziwych bądź cudzych danych, podszywanie się pod inne podmioty lub nadużycie posiadanych uprawnień,
    4. dostarczania przez lub do Serwisu danych mogących naruszać przepisy prawa lub prawa osób trzecich,
    5. dostarczania przez lub do Serwisu danych powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów informatycznych albo powodować nieuprawnione modyfikowanie danych umieszczonych w Serwisie

II. Korzystanie z Serwisu

  1. Korzystanie z serwisu epodpis-adshock.pl jest usługą bezpłatną.
  2. Użytkownik może korzystać ze serwisu:
    1. w celu składania oświadczeń woli we własnym imieniu,
    2. w celu składania oświadczeń w cudzym imieniu, w ramach posiadanego umocowania, w szczególności jako przedstawiciel lub członek organu przedsiębiorcy,
    3. w celu uczestniczenia w procesie obiegu dokumentów.
  3. Administrator udostępnia Użytkownikom w ramach Serwisu następujące usługi
    1. OBSŁUGĘ PODPISYWANIA ELEKTRONICZNEGO DOKUMENTÓW – polegającą na umożliwieniu Użytkownikom zapoznanie się z treścią Dokumentu oraz złożenie oświadczeń woli na Dokumencie, w tym: w celu zawarcia umowy lub akceptacji (autoryzacji) innego rodzaju Dokumentu, w oparciu o Usługę składania podpisu elektronicznego zgodnie z Regulaminem;
    2. PODPISYWANIE ELEKTRONICZNE DOKUMENTÓW – polegająca na potwierdzeniu złożenia oświadczeń woli przez Użytkowników, w tym zgodnych oświadczeń woli składanych wzajemnie wobec siebie przez Użytkowników w celu zawarcia umowy lub akceptacji (autoryzacji) treści dokumentu i utworzeniu na tej podstawie w imieniu Użytkownika odpowiednio podpisu elektronicznego zgodnie z eIDAS.
    3. PIECZĘTOWANIE ELEKTRONICZNE DOKUMENTÓW – polegająca na zapewnieniu integralności treści Dokumentu oraz autentyczności pochodzenia Dokumentu i utworzeniu na tej podstawie oraz złożeniu na Dokumencie odpowiednio pieczęci elektronicznej zgodnie z eIDAS, także z nadaniem kontekstowego znaczenia dla pieczęci;
    4. WERYFIKATOR CYFROWY DOKUMENTÓW – polegająca na możliwości zweryfikowania autentyczności złożenia podpisów przez Użytkownika;
    5. TRWAŁY NOŚNIK DOKUMENTU CYFROWEGO – polegająca na przechowywaniu i/lub przekazywaniu Dokumentu online w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości, i który pozwala na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

III. Zawieranie umów

  1. Wszystkie osoby wskazane do podpisania Dokumentu, winny być należycie umocowane do reprezentowania podmiotu, w imieniu którego podpis jest składany.
  2. Poprzez potwierdzenie opcji „Podpisz” (lub innej opcji oznaczającej akceptację bądź potwierdzenie złożenia podpisu), Użytkownik składa oświadczenie woli wobec treści wyrażonej w Dokumencie, a Dokument traktuje się jako podpisany odpowiednio przez Użytkownika.
  3. Użytkownicy powinni upewnić się, że znają treść Dokumentu zanim złożą określone oświadczenie woli.
  4. Z chwilą, gdy Użytkownik potwierdzą opcję „Podpisz dokument” dochodzi do złożenia oświadczenia woli o treści wskazanej w Dokumencie (złożenie podpisu), a w przypadku gdy Dokument stanowi umowę, dochodzi w ten sposób do zawarcia umowy w brzmieniu określonym treścią Dokumentu. Na adres elektroniczny Użytkownika zostanie przesłana elektroniczna wersja Dokumentu wraz z adnotacjami o datach i sposobie złożenia podpisów oraz z danymi Użytkowników, którzy podpisali Dokument.

IV. Ochrona i poufność danych 

  1. Priorytetem Administratora jest zapewnienie poufności i bezpieczeństwa danych przetwarzanych w ramach Serwisu, w tym danych osobowych Użytkowników.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych w ramach Serwisu określone zostały w Polityce Ochrony Prywatności. 
  3. W zakresie powierzenia przetwarzania danych osobowych przez Użytkownika, zastosowanie mają zapisy Artykułu 8 ust. 4 do 12 stanowiące umowę powierzenia danych osobowych w rozumieniu art. 28 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm. (zwane “RODO”)).
  4. Użytkownik, jeżeli ma to zastosowanie, powierza Administratorowi, w trybie art. 28 RODO, przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji umowy, tj. korzystania z narzędzi udostępnianych w ramach Serwisu. Administrator może przetwarzać powierzone mu dane osobowe wyłącznie w zakresie i celu określonym w zdaniu poprzedzającym oraz w celu i zakresie niezbędnym do świadczenia usług określonych Regulaminem.
  5. Administrator oświadcza, iż zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO rozporządzenia i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
  6. Użytkownik może powierzyć Administratorowi w szczególności takie rodzaje danych osobowych jak: imię i nazwisko, miejsce zatrudnienia, stanowisko, adres e-mail, numer telefonu i inne dane identyfikacyjne, w zależności od realizowanej usługi.
  7. Administrator zobowiązuje się:
    1. dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych oraz do przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności RODO;
    2. nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane;
    3. zapewnić zachowanie w tajemnicy (o której mowa w art. 28 ust. 3 lit. b RODO) przetwarzanych danych przez osoby, które upoważnia do przetwarzania danych osobowych;
    4. do zabezpieczenia danych osobowych poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych, o których mowa w art. 32 RODO, w tym między innymi w stosownym przypadku: (i) pseudonimizację i szyfrowanie danych osobowych, (ii) zdolność do ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania, (iii) regularne testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania;
    5. Administrator oceniając, czy stopień bezpieczeństwa jest odpowiedni, uwzględnia przede wszystkim ryzyko wiążące się z przetwarzaniem, a w szczególności wynikające z przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utraty, modyfikacji, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych;
    6. po zakończeniu świadczenia usług związanych z przetwarzaniem, zwrócić wszelkie dane osobowe lub usunąć wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego pozwala na przechowywanie danych osobowych przez dłuższy okres, wówczas zwrot lub trwałe usunięcie danych osobowych, nastąpi po upływie tego okresu;
    7. Administrator może powierzyć dane osobowe Użytkownika do dalszego przetwarzania innemu podmiotowi (dalej “Podprocesor”). Podprocesor przetwarzający dane osobowe w imieniu Administratora a na rzecz Użytkownika, winien spełniać te same gwarancje i obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych, jakie zostały nałożone na Administratora. Podmiotami przetwarzającymi mogą być w szczególności podmioty świadczące usługi techniczne m.in. hostingowe, dotyczące rozwijania i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych. Szczegółowa informacja w zakresie Podprocesorów może zostać udostępniona Użytkownikowi na jego żądanie.
    8. Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec katalogu Podprocesorów Administratora, jednakże wniesienie sprzeciwu lub brak ich akceptacji może spowodować konieczność rozwiązania Umowy, a tym samym zaprzestania świadczenia Usługi przez Administratora na rzecz Użytkownika, jeżeli dany Podprocesor jest podmiotem kluczowym w celu realizacji Usługi.
  8. Po stwierdzeniu naruszenia ochrony danych osobowych Użytkownika, Administrator, bez zbędnej zwłoki, zgłasza ten fakt Użytkownikowi.
  9. W przypadku stwierdzenia naruszenia, Administrator zobowiązany jest do podjęcia wszelkich możliwych sposób celem zapobieżenia skutków naruszenia lub ich minimalizacji.
  10. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenia ochrony danych wynikające bezpośrednio z czynności Użytkownika w Serwisie, tj. między innymi umożliwienie lub brak zabezpieczenia dostępu osobom nieuprawnionym do poczty elektronicznej Użytkownika.

V. Postanowienia końcowe

  1. Administrator może zmienić Regulamin lub uruchomić zmodyfikowaną bądź nową wersję usług świadczonych w ramach Serwisu, w przypadku:
    1. konieczności dostosowania do zmian przepisów prawa lub obowiązków nałożonych przez organy państwa;
    2. podyktowanym względami bezpieczeństwa, zapobiegania nadużyciom, poprawą ochrony prywatności Użytkowników,
    3. zmiany technologicznej lub funkcjonalnej w celu usprawnienia działania Serwisu;
    4. zmiany w zakresie lub sposobie świadczonych usług;
    5. zmian redakcyjnych.
  2. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Administratora po udostępnieniu na stronie Serwisu zmienionego Regulaminu.
  3. Prawem właściwym dla umowy zawartej z Administratorem, której przedmiotem są usługi świadczone przez Administratora w ramach Serwisu, jest prawo polskie, o ile prawo w Unii Europejskiej w odniesieniu do konsumenta nie przewiduje innej właściwości. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Administratora w ramach Serwisu będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne. Podmiot działający na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Podmiot będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  4. W razie uznania niektórych postanowień niniejszego Regulaminu za nieważne w orzeczeniu sądu lub innego uprawnionego organu, pozostałe postanowienia pozostają ważne.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeks cywilny, Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, RODO oraz eIDAS.
  6. Postanowienia niniejszego Regulaminu w relacjach między Administratorem a podmiotem działającym na prawach konsumenta, nie uchybiają obowiązującym przepisom prawa, których stosowania nie można wyłączyć, a które przyznają konsumentom szerszą ochronę.




Jak zacząć
pozycjonować?

Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga odpowiedniego dostosowania strony internetowej do wyszukiwarki. Mnogość czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie sprawia, że warto powierzyć SEO ekspertom. Nie lubimy obietnic bez pokrycia, dlatego zawsze rozliczamy się za konkretne, mierzalne prace lub efekty. Stawiamy na skuteczny marketing internetowy!

01

POROZMAWIAJ
Z NASZYM DORADCĄ

Nasz doradca dokładnie przeanalizuje profil Twojego biznesu i przedstawi najkorzystniejsze rozwiązania z nastawieniem na osiągniecie ustalonego celu!

02

PODPISUJEMY
UMOWĘ

Po zaakceptowaniu warunków współpracy przechodzimy do sfinalizowania transakcji. Unikamy niedomówień, wszystkie ustalone wcześniej zagadnienia zamieszczamy w umowie.

03

ETAP
POZYCJONOWANIA

Optymalizujemy kod Twojej strony WWW tak żeby był zgodny z aktualnymi standardami Google. Przeprowadzamy działania pozycjonerskie, a Twoja strona pnie się na szczyt wyników wyszukiwania!

04

Etap
raportowania

Wszystkie nasze działania zostaną podsumowane w comiesięcznym raporcie. Staramy się, by jak najbardziej precyzyjnie pokazać Ci naszą pracę i jej efekty!

Dlaczego warto
wybrać adShock?

Nasza agencja interaktywna zatrudnia doświadczonych specjalistów, którzy oferują indywidualne podejście do każdego klienta i potrafią skutecznie zaplanować strategię współpracy. Potwierdzeniem tych słów jest stały rozwój oraz fakt, że znaczna większość umów jest przedłużana. Cały czas śledzimy rozwój branży, dzięki czemu wprowadzamy innowacyjne rozwiązania, które mogą zwiększyć Twoją widoczność w internecie.

Jako agencja SEO/SEM dysponujemy skutecznymi rozwiązaniami, dzięki którym Twoja oferta będzie w stanie dotrzeć do dużej liczby Twoich potencjalnych klientów. Postaw na skuteczny marketing internetowy i ciesz się lepszymi wynikami swojej firmy! Oferujemy kompleksową obsługę i pomoc na każdym etapie współpracy.

80+

specjalistów ds.
pozycjonowania
i Google Ads

12+

lat doświadczenia
na rynku marketingu internetowego

95%

klientów
przedłuża
z nami umowy

85%

pozycjonowanych
fraz w TOP10
wyników Google!

Zaufali nam

Nasza agencja SEM/SEO miała okazję pomóc już wielu klientom, tym samym wpływając na ich wyniki sprzedażowe. Poniżej przedstawiamy kilka przykładów firm, które powierzyły nam swój marketing internetowy.

Partnerzy:

Wspieramy:

Zobacz referencje

Skontaktuj się z nami

Wybierz dogodną formę kontaktu z naszą firmą

you are welcome to cooperate with us

Pn-Pt: 8:00 - 16:00

ul. Podklasztorna 10, 25-738 Kielce