SCROLL

Profesjonalna promocja Twojej strony www

Nie wystarczy zaprojektowa膰 estetycznej i funkcjonalnej strony firmowej. Bez pozycjonowania, czyli szeregu prac, podejmowanych w celu znalezienia si臋 w wynikach organicznych wyszukiwania w Google, nie mo偶e by膰 mowy o sukcesie komercyjnym przedsi臋wzi臋cia, czyli o pozyskaniu nowych klient贸w.

Oczywisty jest fakt, 偶e ka偶da firma d膮偶y do rozwoju. Rozw贸j biznesu w sieci jest wprost niemo偶liwy bez dzia艂a艅 z zakresu SEO, a tak偶e i SEM, czyli bez marketingu w wyszukiwarkach. Dopiero gdy dodamy do siebie te dwa elementy i postaramy si臋 o dobre pozycje, zar贸wno w wynikach organicznych, jak i nieorganicznych, mo偶emy my艣le膰 o sukcesie naszego e-commerce.

Zasadniczy CEL, jakim jest promocja strony i pozyskanie klient贸w, mo偶emy rozbi膰 na kilka mniejszych:

Pozyskanie ruchu w witrynie

Dokonujemy tego poprzez pozycjonowanie, reklamy Google Ads, social media marketing, content marketing, e-mail marketing, video marketing. Ten ostatni spos贸b, ci膮gle jest jeszcze w Polsce ma艂o popularny. Mo偶e dlatego, 偶e wykorzystanie YouTube鈥檃 do promocji nie jest wcale 艂atwe. Liczy si臋 wysoka jako艣膰, najlepsze wykonanie, interesuj膮ca tre艣膰. Dla rozpoczynaj膮cych swoj膮 przygod臋 z tym portalem to z pewno艣ci膮 b臋dzie du偶e wyzwanie.

Zwi臋kszenie widoczno艣ci strony internetowej

W jaki spos贸b? W pierwszej kolejno艣ci trzeba wykona膰 audyt strony, czyli:

  • sprawdzi膰 poprawno艣膰 budowy strony,
  • zbada膰 u偶yteczno艣膰 serwisu,
  • oceni膰 skuteczno艣膰 tre艣ci na niej zawartych,
  • oceni膰 poprawno艣膰 dostosowania witryny do urz膮dze艅 przeno艣nych.

Po drugie link building, czyli odno艣niki zdobywane:

  • w blogach bran偶owych,
  • na forach internetowych,
  • w serwisach zaufanych partner贸w reklamowych,
  • w portalach newsowych.

Po trzecie warto艣ciowa tre艣膰, czyli nie tylko ciekawe artyku艂y, ale r贸wnie偶 materia艂y video, infografiki, e-booki, raporty, poradniki, ciekawostki oraz inne publikacje.

Po czwarte wzmocnienie marki strony. W jaki spos贸b?

  • Poprzez skuteczn膮 reklam臋, nieograniczaj膮c膮 si臋 do jednego kana艂u komunikacji.
  • Stawiaj膮c na oryginalno艣膰. Znajd藕 jeden element, kt贸ry Ci臋 wyr贸偶nia i na nim zbuduj sw贸j wizerunek!
  • Otwarcie si臋 na klient贸w, wychodzenie im naprzeciw, s艂uchanie ich! Przedsi臋biorcy, kt贸rzy tego nie robi膮, nie maj膮 szans na rynku, gdzie ka偶dy walczy za偶arcie o swoj膮 pozycj臋.
  • Poprzez wsp贸艂prac臋 i nawi膮zywanie nowych znajomo艣ci. Zaprzyja藕nij si臋 z innymi markami i poszukaj wsparcia u bardziej do艣wiadczonych przedsi臋biorc贸w.
  • Zwi臋kszenie konwersji na stronie.

Jak mo偶na j膮 uzyska膰? Na przyk艂ad, dzi臋ki dobremu projektowi graficznemu, czy skupieniu si臋 na tych kana艂ach, na kt贸rych Ci naprawd臋 zale偶y (formularz kontaktowy). Z pewno艣ci膮 nie zaszkodz膮:

  • sprytne nag艂贸wki reklamowe,
  • du偶a pr臋dko艣膰 w 艂adowaniu si臋 strony,
  • obowi膮zkowy call to action na ko艅cu ka偶dego wpisu.

Stw贸rz koniecznie dobr膮 prezentacj臋 wideo. Potrafi ona podbi膰 wska藕nik konwersji nawet o kilkadziesi膮t procent!

Podniesienie poziomu sprzeda偶y

Zgodnie z zasadami ekonomii, aby zwi臋kszy膰 sprzeda偶, konieczne jest wprowadzenie nowych produkt贸w lub us艂ug, rozszerzenie rynku, wi臋ksza aktywno艣膰 w dziedzinie marketingu lub poprawa obs艂ugi klient贸w. No dobrze, ale jak zwi臋kszy膰 sprzeda偶 ze strony internetowej.

Warto postawi膰 na kampani臋 Google Ads. Je艣li chcesz by膰 obecny w Google, kluczow膮 rol臋 w Twoich dzia艂aniach reklamowych musi odegra膰 reklama w wyszukiwarce.

W przypadku sklep贸w internetowych skuteczniejsza i popularniejsza b臋dzie kampania produktowa Google Zakupy. Format ten umo偶liwia wy艣wietlenie w wyszukiwarce zdj臋cia Twojego produktu wraz z jego cen膮. Dodatkow膮 funkcj臋 pe艂ni tradycyjna reklama tekstowa.

Co Ci da reklama w Google?

  • B艂yskawiczny ruch na Twojej stronie.
  • Pe艂n膮 kontrol臋 nad wydatkami.
  • Mo偶liwo艣膰 szybkich zmian w strategii reklamowej.

Pozycjonowanie strony, czy sklepu internetowego przynosi znakomite efekty w postaci, tzw. ruchu organicznego. Pozycjonowanie, d艂ugofalowo mo偶e by膰 ta艅sze ni偶 kampania Google Ads. Ruch organiczny te偶 ro艣nie z czasem przy sta艂ej wysoko艣ci wk艂adu.

Kluczowe jest wykorzystanie s艂贸w kluczowych. Je偶eli reprezentujesz firm臋, dzia艂aj膮c膮 na miejscowym rynku, postaw na pozycjonowanie lokalne. W zale偶no艣ci od asortymentu, czy rodzaju wykonywanych us艂ug promuj si臋 na zwyk艂e frazy lub te 鈥瀦 d艂ugiego ogona鈥 (long tail), sk艂adaj膮ce si臋
z trzech lub wi臋cej s艂贸w. Tu r贸wnie偶 kluczowa b臋dzie opinia pozycjonera z profesjonalnej agencji SEO.

Optymalizacji strony dokonujemy zwykle pod k膮tem:

  • pr臋dko艣ci jej 艂adowania,
  • responsywno艣ci,
  • przejrzysto艣ci i przyjaznego uk艂adu kategorii,
  • rozbudowy tre艣ci na podstronach,
  • tag贸w i metatag贸w,
  • linkowania wewn臋trznego.

adShock wszystkie te dzia艂ania podejmuje celem podniesienia rentowno艣ci biznesu klienta!